Preconcepțiile brandurilor care nu vor să lucreze cu mame

Înainte să am copii, am lucrat vreo 4 ani pentru o revistă glossy de sănătate și frumusețe. Nu exista săptămână să nu merg la cel puțin două evenimente de seară și vreo două conferințe în timpul zilei. Invitațiile veneau din partea multor branduri cu produse cosmetice, haine, bijuterii, parfumuri, paste de dinți, echipamente sportive, operatori de telefonie mobilă, agenții de turism, hoteluri, spa-uri, pantofi, perii rotative pentru păr, aspiratoare, filme, ochelari de soare și lentile de contact. Sunt sigură că mai sunt și altele, dar nu mi le mai aduc aminte. Au trecut aproape 7 ani de atunci. De când sunt mamă și scriu pe acest blog (despre parenting, cuplu, feminitate, autocunoaștere), primesc invitații la evenimente și propuneri de colaborare din partea brandurilor care au scutece, biberoane, pompe de sân, haine pentru gravide, cărucioare, mâncare pentru bebeluși, iaurturi pentru copii, mouse-uri, afterschool-uri, centre educaționale, juc