Sensul comunicării problemelor și mania micro-management-ului

Luni, 8:30 AM, telefonul sună, șeful: – Ce mai face proiectul nostru? – Bine, problemele sunt sub control. – Foarte bine. Suntem in grafic cu procesul de selecție al dezvoltatorului? – Da, după cum apare în raportul de statut de vineri. – Foarte bine, bună treabă, mult succes!

Marti, 8:00 AM, telefonul sună, șeful: – Saluut, ce mai face Project Manager-ul nostru preferat? Cum merge proiectul nostru? – Bine, am întocmit lista dezvoltatorilor. – Auzi? M-a sunat colega ta răspunzătoare de strategia de Marketing. Înțelegi importanța ei în proiectul nostru… – Da, sigur, vom vorbi azi la 2:00 PM în ședința de proiect. – Da, foarte bine, știi mi s-a plâns că nu i-ai luat în serios cererea de săptămâna trecută de a întocmi protocolul de ședință. – Sigur, voi ține seama. – O cunosc, e mai agitată, stai liniștit, am calmat-o eu. Îți spun doar ca să știi, să nu se nască din asta o problemă.

Miercuri, telefonul su...